شرایط گارانتی محصولات مبتکر سولار
خریدار محترم
شرکت با توجه به نوع كالا و شرايط ذیل خدمات گارانتي خود را بصورت تعويض و يا تعمير به مشتريان محترم ارائه ميدارد .
شرایط عمومی گارانتی :
مدت زمان گارانتی 12 ماه از تاریخ خرید محصول می باشد.
همراه داشتن کارت گارانتی جهت استفاده از مزایای گارانتی الزامی است.
وظیفه حفظ و نگهداری فاکتور بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد.
زمان انقضاء گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش بر اساس تاریخ ثبت شده در فاکتور میباشد.
مسئوليت حمل و نقل کالاي معيوب به مرکز گارانتي بعهده مشتري مي باشد.
گارانتی محصول تنها شامل محصول بوده و اقلام از قبیل باطری و کابل شامل آن نمیباشد.
شرکت هيچگونه تعهدي جهت تعمير قطعاتي که زمان گارانتي آنها به اتمام رسيده يا ضمانت آنها باطل شده است، را ندارد. اما در صورتيکه اين امکان وجود داشته باشد با دريافت هزينه، قطعه الکترونیکی تعمير خواهد شد.
اگر محصول به دلیل عدم وجود قطعات الکترونیکی و یا غیر قابل تعمیر بودن آن محصول، قابل تعمیر و یا سرویس نباشد ، محصول قدیمی با یک نمونه ازآن یا نمونه مشابه دیگر ، با %15 تخفیف روی قیمت محصول جدید به نرخ روز قابل تعویض می باشد .
در پاره اي از موارد به دليل خارجي بودن قطعات الکترونیکی و مشکلات واردات ممکن است براي استفاده از خدمات از يک الي دو ماه زمان نياز باشد.
- شرایط تعویض:
مدت زمان تعویض، 10 روز از تاریخ خرید محصول می باشد. در این دوره، هر گونه ایرادی در پنل و ال ای دی های محصول ارائه شده غیر قابل حل باشد شامل تعویض میگردد.
- شرایط ابطال گارانتی:
مفقود شدن کارت گارانتی
مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال در کارت گارانتی
تعمیر محصول در خارج از مراکز رسمی خدمات پس از فروش شرکت مبتکر سولار
هر گونه تغيير ظاهري و عيوب فني ناشي از ضربه، آتش، آبديدگي، زنگ زدگي، روغن کاری، مواد شيميايي، باز شدن تجهیزات، دستکاري قطعات توسط افراد غير مجاز تحت هر عنوان، سقوط از ارتفاع، حمل و نقل ناصحيح، نگهداري و استفاده در شرايط غير استاندارد و غير متعارف.
مرکز اطلاعات مشتریان: 77902228-021